Zapewniamy kompleksową pomoc w uzyskaniu najlepszego rozwiązania finansowego dopasowanego do Twoich potrzeb i możliwości.

kredyty, pożyczki, ubezpieczenia Goczałkowice-Zdrój

Oferta

Kredyty – jesteśmy niezależnym brokerem kredytowym. Oferujemy kredyty dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Posiadamy ofertę wielu banków i innych firm udzielających finansowania. Zapewniamy pełną obsługę i pomoc eksperta bez dodatkowych kosztów.

Dla Klientów indywidualnych oferujemy między innymi:

Kredyty mieszkaniowe — środki przeznaczone na zakup, budowę lub remont nieruchomości.

kredyty konsolidacyjne — obniżenie miesięcznych kosztów poprzez połączenie wielu zobowiązań w jednej racie oraz rozłożenie spłaty na wygodny okres.

kredyty gotówkowe — gotówka, którą możesz wydać, na co tylko chcesz, a spłatę rozłożyć na wiele lat, dostosowując ratę do swoich możliwości.

Pożyczki hipoteczne — możliwość uzyskania długoterminowego kredytu na dowolny cel, ale w większej kwocie i z mniejszym oprocentowaniem niż w kredycie gotówkowym niezabezpieczonym nieruchomością.

Dla firm nasza oferta obejmuje między innymi:

Kredyty inwestycyjne — środki przeznaczone na rozwój twojej firmy. Możesz dzięki nim kupić lub rozbudować nieruchomość, linię produkcyjną, maszyny i urządzenia.

Kredyty obrotowe — środki przeznaczone na rozwój biznesu oraz powiększenie zysku przez zwiększenie obrotów firmy.

Limit w rachunku bankowym — zabezpiecza płynność finansową firm oraz rezerwę na  nieprzewidziane inwestycje lub okazje rynkowe.

Leasing — wykorzystuj maszyny i urządzenia, optymalizując koszty, podatki i ryzyko.

Faktoring — zwiększenie płynności finansowej dzięki uwolnieniu środków zamrożonych w fakturach o wydłużonym terminie płatności.

Ubezpieczenia – jesteśmy multi agentem ubezpieczeniowym, dzięki czemu posiadamy pełny wachlarz ofert ubezpieczeń indywidualnych oraz firmowych.

Dla Klientów indywidualnych

Ubezpieczenia życia i zdrowia — zabezpieczenie pieniędzy na powrót do zdrowia w przypadku wystąpienia ciężkiej choroby lub nieszczęśliwego wypadku. Zabezpieczenie finansowe dla rodziny na wypadek śmierci ubezpieczonego.

Ubezpieczenia emerytalne i oszczędnościowe — na życie i dożycie. Ubezpieczenie wypłaca pieniądze nie tylko rodzinie na wypadek śmierci ubezpieczonego, ale również gwarantuje z góry określoną sumę pieniędzy dla ubezpieczonego w przypadku dożycia końca okresu ubezpieczenia. Suma ta jest ustalana w dniu podpisywania polisy i może zwiększać się o przyznane premie pochodzące z udziału w zyskach towarzystwa ubezpieczeniowego.

Prywatna opieka medyczna — szybki i bezproblemowy dostęp do szerokiego zakresu specjalistycznych badań, zabiegów oraz najlepszych lekarzy w profesjonalnych klinikach.

Ubezpieczenia komunikacyjne — polisy OC i AC pojazdów.

Ubezpieczenia majątkowe — zabezpieczenie finansowe na remont lub zakup nowej nieruchomości w przypadku zniszczenia jej wskutek zdarzenia losowego takiego jak pożar, powódź itp. rekompensata za skradzione lub zniszczone wyposażenie domu, lub mieszkania.

Ubezpieczenia Turystyczne — pieniądze na koszty leczenia podczas pobytu za granicą lub drogi transport zwłok do kraju. Ubezpieczenie bagażu podróżnego oraz odszkodowanie za opóźnienie lotów.

Dla firm

Odpowiedzialność cywilna — zabezpieczenie finansowe na wypadek wyrządzenia szkody przez właściciela lub pracowników firmy osobom trzecim, lub swoim klientom.

Ubezpieczenia pracowników — zabezpieczenie finansowe życia zdrowia pracowników umożliwiające im szybszy powrót do pracy. Ochrona również dla członków rodziny pracownika.

Ubezpieczenia majątku firm — zabezpieczenie na wypadek zdarzeń losowych, kradzieży czy dewastacji. Możliwość uzyskania odszkodowania za nieosiąganie zysku w związku ze zdarzeniem losowym.

Inwestycje – posiadamy rozwiązania dopasowane do każdego portfela za równo pod kątem wysokości kapitału, sposobu jego lokowania oraz podejścia do ryzyka inwestycyjnego. Oferujemy zarówno spokojne plany oszczędnościowe z gwarancją kapitału, jak i produkty oparte na instrumentach giełdowych z całego świata, które są obarczone ryzykiem inwestycyjnym, ale umożliwiają osiąganie ponadprzeciętnych zysków. Inwestować możesz jednorazowo lub systematycznie małymi kwotami. Z nami wykorzystasz ulgi podatkowe dzięki lokowaniu środków w IKE, IKZE czy polisę kapitałową. Z Horizon możesz inwestować poprzez poniższe opcje.

Platforma inwestycyjna — dostęp do szerokiego rynku międzynarodowego nawet przy niskich wpłatach. Zarządzać portfelem możesz sam lub za pomocą gotowych strategii inwestycyjnych. Masz możliwość skorzystania z ulg podatkowych przysługujących na IKE i IKZE.

Programy inwestycyjne — dostęp do szerokiego rynku międzynarodowego nawet przy niskich wpłatach. Zarządzać portfelem orzesz sam lub za pomocą gotowych strategii inwestycyjnych. Masz możliwość skorzystania z ulg podatkowych przysługujących na IKE i IKZE

Polisy kapitałowe — możliwość połączenia oszczędzani z ochroną ubezpieczeniową co daje większą efektywność całej składki. Polisa kapitałowa gwarantuje ci określoną sumę na koniec polisy oraz ubezpieczenie od śmierci w trakcie jej trwania. Polisę możesz też wykupić, przed terminem jej zakończenia otrzymując z góry znaną kwotę. Suma, którą otrzymasz na koniec, może być powiększona o udziały zyskach towarzystwa ubezpieczeniowego, obliczane według z góry ustalonych zasad, dzięki czemu twoje środki będą broniły się przed inflacją.

Księgowość — oferujemy obsługę księgowo-podatkową zarówno dla małych, jak i dużych firm. Łącząc obsługę księgową z doradztwem finansowym, nie tylko oszczędzisz czas i pieniądze, ale też znacząco poprawisz komfort oraz bezpieczeństwo prowadzenia biznesu.

Współpracujemy z doświadczonymi księgowymi, radcami podatkowymi oraz prawnikami, dzięki czemu zapewniamy wysoki poziom świadczonych usług. Optymalizujemy finanse oraz zwiększamy efektywność Twojej firmy.

Planowanie finansowe – Opracowujemy indywidualne plany finansowe z wykorzystaniem najlepszych produktów finansowych.

Dzięki temu będziesz posiadał strategie realizowania swoich celów, dopasowaną do własnych potrzeb i możliwości.

biuro@kancelariahorizon.pl

HORIZON HBF Sp z o.o.  43-230 Goczałkowice-Zdrój, ul. Jeziorna 21B

Doradztwo finansowe Bielsko-Biała, doradztwo kredytowe Bielsko-Biała, doradztwo kredyt hipoteczny Goczałkowice-Zdrój, doradztwo inwestycyjne Pszczyna,

Ubezpieczenia grupowe Czechowice-Dziedzice, ubezpieczenia dla firm Bielsko-Biała, księgowość Brzeszcze, usługi księgowe Bielsko-Biała